woensdag 23 augustus 2017

Leeslijst en mediaconsumptie

Het was een wat karige week wat lezen en overige mediaconsumptie betreft. Ongetwijfeld een combinatie van deadlines op het werk en het hernieuwde schoolritme thuis.

Mediaconsumptie
Op televisie - of liever: Netflix - heb ik mij beperkt tot drie aflevering van 'House of Cards', waarmee ik alleen nog de slotaflevering van seizoen vijf te gaan heb. Ook heb ik mij gewaagd aan de pilot van 'The Defenders'. Een beetje een gok, aangezien ik van de voorgaande vier series ('Daredevil', 'Jessica Jones', 'Luke Cage' en 'Iron Fist') er slechts twee gezien heb. Mijn angst bleek ongegrond: na de pilot ben ik helemaal bijgepaat.

Leeslijst
* 'Surround Yourself with People Who Hold You to a Higher Standard'. Enigzins een open deur, maar de boodschap dat je uit je eigen comfortzone moet kruipen om vooruit te komen is er natuurlijk een om te delen.
* 'Subsidizing Suburbia'. Over hoe het wonen in de buitenwijken en slaapsteden decennialang is gestimuleerd door de Amerikaanse overheid, met alle gevolgen van dien.
* 'Fraudejagers ministerie neuzen in OV-chipkaarten studenten'. Interessante kwestie: weegt privacy zwaarder dan het tegengaan van fraude?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!