maandag 5 oktober 2009

POD 3, OBR 4

Vanmorgen heb ik de terugkoppeling ontvangen van de derde persoonlijke ontwikkelingsdag (POD). De kritiek was eigenlijk zoals verwacht: de begeleiders en ik zaten aardig op één lijn over wat er goed en slecht gegaan was die dag. De rol van regisseur die ik tijdens de POD had gekregen, bleek inderdaad, zoals ik al vermoedde, bewust aan mij toebedeeld te zijn. Al met al zijn de begeleiders nog steeds erg positief over mijn ontwikkeling de afgelopen anderhalf jaar. Leerpuntje: ik ben te streng voor mezelf en mag wat meer genieten van wat goed gaat.

Goed nieuws: ik heb uitsluitsel gekregen over mijn vierde (en laatste) traineeproject. Van november tot mei volgend jaar zit ik bij het Ontwikkelingsbedrijf Rotterdam (OBR). Ik ga mij deels bezighouden met planning en control en deels met het opzetten van een nieuw managementinformatiesysteem. Een combinatie van een meewerkfunctie (project 1 en 2) en het ontwikkeling van iets nieuws (project 3) dus. Ik ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!