dinsdag 21 juli 2009

The Keymaster

Dit weekeinde met Atto wat oude content gedaan: het verzamelen van sleutels voor oude dungeons. Dit stamt nog uit de tijd dat Molten Core de eerste en enige raid was. Het is tekenend dat je die dungeons tegenwoordig haast zonder enige inspanning alleen afkunt. In de tussentijd, bevangen door nostalgie, heb ik de quests opgepikt voor de niet echt meer functionele sleutel van Upper Blackrock Spire en de attunement voor Blackwing Lair.

Tevens weer eens deelgenomen aan een raid, de 10-man versie van Naxxramas. (Ik moet nog steeds 2 bazen voor het volledige achievement.) Weinig drops die ik kon gebruiken, behalve op het allerlaatst: The Soulblade, van Kel'Thuzad. De enige keer dat ik gedobbeld heb en nog met succes ook: een aardige upgrade van Atto’s spell-power én hit-rating. Een leuke samenwerking en op het einde ook nog een leuk item: een bijzonder geslaagde raid dus.

Met Tiro heb ik alle quests in Borean Tundra afgerond voor Warsong Hold, de Taunka en de Tuskarr. (De quests rond D.E.H.T.A. heb ik maar laten zitten.) Tiro is nu klaar om in Dragonblight te beginnen aan de Wrathgate-reeks, die op natuurlijke wijze voortvloeit uit de laatste quest voor de Taunka in Borean Tundra. Grimstrike heeft deze week vooral staan uitrusten. Volgende week zijn de rollen waarschijnlijk omgedraaid.

Achievements:
* The Keymaster (Atto)
* The Plague Quarter (Atto)
* Going Down? (Tiro)
* 1000 Quests Completed (Tiro)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!