maandag 27 oktober 2008

5K

Dit weekeinde mocht ik de vijfduizendste (!) bezoeker op dit weblog bijschrijven. Woehoe, champagne! In augustus ging ik door de 'magische' grens van vierduizend en nu is de volgende grens alweer geslecht. Ik mag mij nog steeds verheugen in de toenemende belangstelling van een vast aantal bezoekers die op Attorama uitkomen door direct de URL in te tikken.

Films en WoW blijven de populairste zoektermen onder incidentele bezoekers, al is er wel sprake van een kleine verschuiving. De zoekterm "ondertitels Tropic Thunder" blijkt de laatste tijd opvallend veel bezoekers uit Nederland én Vlaanderen te trekken, al kan ik vermoedelijk diegenen niet helpen met waar ze naar zoeken. Ook mijn recente toevoeging van muzieknieuws aan het Attorama nieuwsbulletin blijkt aardig wat extra bezoekers te lokken – soms zelfs uit de VS!

Daarbij moet nog wel even vermeld worden dat ongetwijfeld een (groot) aantal bezoekers nooit geteld zal worden, aangezien die alles via mijn Hyves-pagina lezen. Ik heb daar al getracht iets op te verzinnen, maar alleen betalende Hyves-leden blijken inzage te kunnen krijgen in de bezoekersstatistieken. Tips om dit te omzeilen zijn uiteraard van harte welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!