dinsdag 28 december 2021

Bloggen 2021/2022

Ter voorbereiding op mijn jaarlijkse terugblik vielen mij twee dingen op. Ten eerste dat 2021 een ongelooflijk productief jaar voor mijn blog geweest is. Dit bericht van vandaag is de 380e blogpost van dit jaar en daarmee is 2021 mijn op één na productiefste jaar ooit. (Alleen 2008 scoorde ooit hoger, maar dat was vooral omdat ik het toen nog technisch lastig vond om tekst en foto's in één bericht te combineren.) 

Ten tweede viel mij op dat er, afgezien van de hardloopberichtjes en de foto's en belevenissen van Puckie en Sofietje, veel minder variatie in mijn blogposts zit dan ik graag zou willen. Ik weet het, in deze coronatijd zijn veel hobby's wat ondergesneeuwd, maar dat hoeft geen beletsel te zijn. Zo is, ondanks corona, de rubriek 'Straatbeeld' met succes nieuw leven ingeblazen. De rubriek krijgt zelfs (op Facebook) navolging van vrienden en collega's.

Hoog tijd om ook andere rubrieken weer wat nieuw leven in te blazen. Met name voor de 'Mediaweek', inclusief 'Leeslijst', heb ik een aantal ideeën. Er borrelde afgelopen week ook zowaar weer een idee op voor 'Schrijven'. Ik zeg: op naar 2022!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!