zondag 24 oktober 2021

Marathon Rotterdam

Het is volbracht. Mijn bucket list, in april 2019 opgesteld, is eindelijk compleet afgewerkt. Wat een dag! Genoten, hoe zwaar het ook was op sommige stukken. De sfeer was ongekend, het publiek was geweldig. Zoals ik op een spandoek onderweg las: "Hoe hard je ook rent, het blijft een pleuris end."

Met een eindtijd van 3u45 viel het uiteindelijke resultaat wat tegen. Tot zo'n 30 km had ik een goed, stabiel tempo te pakken van rond de 4:50 min/km, met 3u25 als verwachte eindtijd. Toen kwam de man met de hamer, was ineens de batterij leeg en was het toch nog best een eind naar de finish... Misschien kan ik voor een eventuele volgende marathon - hoewel ik daar op dit moment even niet aan moet denken - wat meer lange duurlopen oefenen en in de laatste weken toch nog wat meer kilometers maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!