donderdag 24 juni 2010

Winkelen

Het begint vertrouwd aan te voelen: een beetje uitslapen, luieren aan het zwembad, hapje eten… Na een week begin ik me af te vragen hoe ik ook alweer gewoonlijk de dag doorbreng.

Mrs Attorama ging winkelen. (Gelukkig hoefde ik niet mee.) Met de op toeristen ingestelde prijzen viel de oogst uiteindelijk mee. Het humeur van Mrs Attorama werd danig bedorven toen ze bij het terugrijden naar Roquebrune in de file kwam te staan als gevolg van wegwerkzaamheden.

's Avonds heb ik geprobeerd om op het wifi-punt van de camping contact te leggen met de buitenwereld, maar de meegenomen laptop kon daar helaas geen wijs uit worden. De rest van de avond werd gevuld de verder niet bijster interessante of spannende wedstrijd Nederland-Kameroen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!