dinsdag 29 juli 2008

Sociaal Project

Mijn traineegroep moet ergens in mei, als iedereen zijn/haar tweede project heeft afgerond, voor de eerste keer een Sociaal Project opzetten. De regels voor het project zijn eenvoudig: het moet iets sociaals zijn en iets voor Rotterdam, onder het motto van 'iets teruggeven aan de stad'. We kunnen er dus een heleboel kanten mee op. Vorige week hadden we de eerste brainstormsessie, maar daar is tot dusver nog weinig uitgekomen.

Tussen nu en volgende week, als de knoop definitief wordt doorgehakt, moet ik dus nog een mooi, goed uitgewerkt idee hebben. In de loop van de week ga ik maar even een paar ideeën op papier zetten dan. (Suggesties zijn van harte welkom.) Mijn voorstel van vorige week, dat weinig meer behelsde dan "iets met doven en slechthorenden", kon verrassend genoeg op veel bijval rekenen van de rest van de groep. Sterker nog, een paar van mijn medetrainees hebben al suggesties gedaan voor de concrete uitwerking! Wordt vervolgd…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!