donderdag 14 februari 2008

Sparen doet…

* Opnieuw een paar doelen bereikt met Atto. Na het doen van enige dailies de afgelopen paar weekjes en het opsparen van heroic badges heb ik twee gewilde items kunnen aanschaffen: de Voodoo-Woven Belt en de Swift Red Windrider.
* Met dit nieuwste waist-item heb ik nu al Atto's gear-doelen bereikt. Ik zit op maar liefst 9 epics; nooit gedacht dat ik dat zou halen. Alleen via raids kan ik nog aan betere items komen, maar daar heb ik geen zin en bovendien de tijd niet voor. Atto's spell-hit heeft met 117 wel een erg hoge rating, maar dat kan ik misschien nog wel oplossen door een paar gems om te wisselen.
* De epic flying mount is ongelooflijk snel. Ik ga als een speer door alle gebieden heen. De dailies voor Ogri'la en Skettis zijn nog nooit zo makkelijk geweest. Nog één keer en dan is de exalted-status bij Ogri'la bereikt. Ook begonnen aan de quests voor de Netherwing. Eens kijken of het echt zo makkelijk is om die Netherdrake te bemachtigen als beweerd wordt…

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!