maandag 3 september 2007

Frostwolf Insignia

Het is Alterac Valley weekend. Dat betekent dus extra honor en reputatie verzamelen bij de Frostwolf Clan. Ik had mij voorgenomen ooit nog eens de exalted-status bij Frostwolf te bereiken, zodat ik de leuke epic Frostwolf Insignia kon bemachtigen. Dat is gisteren dus in één (lange) spelsessie gebeurd. Jeej, weer een doel behaald! Ik raak aardig snel door al mijn doelstellingen heen op deze manier...

Deze week heb ik een weekje vrij, dus dat betekent ook wat (extra) tijd voor WoW. Dagelijkse vorderingen is misschien wat veel van het goede. Ik schrijf aan het einde van de week wel een totaaloverzicht. Zal ik meer met Atto of juist meer met Tiro gespeeld hebben? De bookmakers staan voor u klaar. ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat een reactie op dit bericht achter!